مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 09:552023-01-02سياسي

جان فدا| جبلی: سردار سلیمانی مظهر وحدت، انسجام و هم افزایی ملی است


شهید سلیمانی از نگاه رسانه ای ها، یک رسانه است و منش و شجاعت و رفتار این شهید محتوای رسانه قلمداد می شود؛ امیدوارم برنامه های تولید شده در رسانه در شأن و جایگاه این سردار شهید به عنوان قهرمان ملی و اسطوره تاریخ معاصر ایران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پیمان جبلی رییس رسانه ملی در گفت و گو با گزارشگر  برنامه پلاک هشت رادیو ایران به اولویت های رسانه ملی در سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: تمامی برنامه سازان صدا و سیما در شبکه های مختلف رادیو و تلویزیونی در این روزها در حال تهیه و تدارک برنامه های ویژه سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی حق بزرگی بر کشور و مردم دارد، گفت: حاج قاسم سلیمانی کسی است که جان خود را فدای امنیت کشور کرد، او در حوزه های فرهنگ، رسانه، اخلاق و انسانیت و معرفت معلم همه بود.

*شهید سلیمانی از نگاه رسانه ای ها، یک رسانه است رییس رسانه ملی ادامه داد: شهید سلیمانی از نگاه رسانه ای ها، یک رسانه است و منش و شجاعت و رفتار این شهید محتوای رسانه قلمداد می شود؛ امیدوارم برنامه های تولید شده در رسانه در شان و جایگاه این سردار شهید به عنوان قهرمان ملی و اسطوره تاریخ معاصر ایران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| جبلی: سردار سلیمانی مظهر وحدت، انسجام و هم افزایی ملی است

جان فدا| جبلی: سردار سلیمانی مظهر وحدت، انسجام و هم افزایی ملی است